Użytkowanie tej strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

Trening interwałowy

Trening interwałowy

Trening interwałowy

Terminy zajęć:

środa
08:00

Zajęcia polegają na przeplataniu ćwiczeń na wysokim poziomie intensywności z treningami o niskiej intensywności. Powodują poprawę sprawności fizycznej, wytrzymałości, siły i prędkości. Dodatkowym efektem treningu interwałowego jest znaczna redukcja tkanki tłuszczowej. Wyjątkowa skuteczność zajęć pozwala na spalenie nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej w porównaniu do standardowych treningów aerobowych. Nieustanna konieczność zmiany tempa, różnorodność ćwiczeń i kontrolowania czasu sprawia, że trening nie jest nudny. Trening interwałowy to duży wysiłek, jednak z zajęć może skorzystać każdy, bowiem instruktor odpowiednio dobierze intensywność do możliwości uczestników.

Co muszę zabrać ze sobą?

  • wygodny strój treningowy
  • obuwie sportowe
  • butelkę wody i ręcznik

Kiedy zauważę rezultaty?

Już po kilku treningach odczujesz wyraźną poprawę sprawności, kondycji i wytrzymałości. Intensywność zajęć daje szanse na uzyskanie szybkich efektów w wyglądzie ciała, lekkość i poprawę samopoczucia.

Jak wygląda sesja Treningu interwałowego?

Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką 10-15 minut. Część główna 30-40 minut, składa się z kilku-kilkunastu interwałów (podstawową zasadą tego rodzaju wysiłku jest to, by na zmianę męczyć organizm dużym lub bardzo dużym wysiłkiem i odpoczywać w czasie wysiłku o sporo niższej intensywności). Na koniec wykonujemy wyrównanie oddechu i rozciąganie. Poziom dostosowywany jest do grupy.

Co Trening Interwałowy może zrobić dla mnie?

1. Powoduje wysoką skuteczność eliminacji nadmiaru tkanki tłuszczowej.
2. Znacznie poprawia ogólną kondycję fizyczną w krótkim czasie.
3. Zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę.
4. Redukuje tkankę tłuszczową bez jednoczesnej redukcji tkanki mięśniowej.