Użytkowanie tej strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

fitGym

fitGym

fitGym

Terminy zajęć:

poniedziałek
19:00
środa
19:00
piątek
09:00
niedziela
10:00

Jest to odbywający się w rytm muzyki doskonały trening siłowo - wytrzymałościowy, który powinien stanowić dla ciebie wyzwanie, ale przynosić doskonałe i szybkie rezultaty.

Zajęcia te znakomicie nadają się zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Zajęcia fitGym są proste, można je w łatwy sposób rozpocząć i natychmiast zobaczyć oczekiwane rezultaty.

Co muszę zabrać ze sobą?

  • Wygodny strój treningowy.
  • Obuwie sportowe.
  • Butelkę wody i ręcznik.

Kiedy zauważę rezultaty?

Zajęcia należy rozpocząć w spokojny sposób, stopniowo zwiększając obciążenia, w ten sposób ograniczając ryzyko kontuzji. Stopniowe podwyższanie ciężaru sztangi znacznie zwiększy metabolizm, czyli przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej. Stając się silniejszy jednocześnie gubisz tkankę tłuszczową i wysmuklasz swoje mięśnie.

 

Jak wyglądają zajęcia fitGym?

Są to statyczne zajęcia, gdzie przygotowany jest specyficzny plan treningowy – wykonujesz po kolei ćwiczenia na poszczególne grupy mięśniowe w ustalonej kolejności. Do ćwiczeń dostosowana jest muzyka, która znacznie ułatwi Ci trening.

Najważniejszym przyborem na zajęciach jest oczywiście sztanga. Jej bardzo duża rozpiętość wagowa (od 2 do nawet 30 kg) powoduje, że obok siebie mogą ćwiczyć to samo osoby o bardzo różnym poziomie wytrenowania. Dodatkowo używa się stepów, ciężarków i mat. Wagę obciążeń dostosowuje się, oprócz poziomu wytrenowania, również do wykonywanej grupy mięśniowej. Np. w czasie, gdy ćwiczysz mięśnie nóg możesz podnosić trochę więcej, a w chwili, gdy trenujesz ramiona, podnoszony ciężar powinien być mniejszy.

Po kilku zajęciach będziesz doskonale wiedzieć, jakie ciężary są dla Ciebie odpowiednie dla każdej grupy mięśniowej. Oczywiście instruktor na początku podpowie Ci z jakimi obciążeniami należy rozpocząć.

Jak często należy trenować?

Aby Twoje rezultaty były zadowalające, postaraj się odbywać w tygodniu przynajmniej jeden trening fitGym, oczywiście łącząc go z innymi formami treningowymi w klubie. Najlepszym rozwiązaniem jest opcja ćwiczeń dwa razy w tygodniu. Są to zajęcia siłowe, pamiętaj więc o przynajmniej jednym dniu przerwy pomiędzy treningiem.

Co fitGym może zrobić dla mnie?

  • W ciągu jednych ćwiczeń zużywasz do 600 kalorii oraz bardzo mocno podnosisz metabolizm, dzięki czemu masz zwiększone spalanie jeszcze wiele godzin później.
  • Bardzo szybko i zauważalnie zwiększasz swoją siłę, widzisz to po szybkich postępach.
  • Poprawiasz swój ogólny stan zdrowia.
  • Zwiększasz stabilizację stawów i kręgosłupa.
  • Poprawiasz wytrzymałość swojego kośćca (zapobiegasz osteoporozie).
  • Szybkie postępy dają Ci ogromną satysfakcję z dobrze wykonanego treningu

Czy trening ze sztangą w grupie jest dla mnie bezpieczny?

Każde ćwiczenie jest przemyślane i bardzo bezpieczne. Instruktor wciąż zwraca uwagę na technikę wykonywania ruchów, co wpływa na bezpieczeństwo.

Należy pamiętać:

  • Bardzo uważnie zwracaj uwagę na informacje, które podaje instruktor. Szczególnie w zakresie techniki ćwiczeń i utrzymywania prostej postawy.
  • Skoncentruj się na tym, aby od samego początku nauczyć się prawidłowej techniki, nieustannie ją koryguj i udoskonalaj.
  • Zacznij od mniejszych ciężarów, stopniowo je  podwyższając.
  • Ćwiczenia muszą być wykonywane w sposób płynny, bez szarpania.
  • Skoncentruj się na pracujących mięśniach, a pozostałe ustabilizuj.
  • Wsłuchaj się w swoje ciało - ono Ci powie, jeżeli coś będzie nie tak jak powinno.
  • Lekkie bóle mięśniowe, czyli tzw. zakwasy, są sprawą naturalną po rozpoczęciu. Jeśli będą utrzymywały się dłużej skonsultuj się z trenerem.