Użytkowanie tej strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

Extreme Body Training

Extreme Body Training

Extreme Body Training

Terminy zajęć:

piątek
08:00 08:00

Nowa forma treningu interwałowego. Zajęcia maksymalnie spalające tkankę tłuszczową oraz kształtujące m.in. moc, siłę i wytrzymałość. Wyraźnie poprawią wygląd Twojego ciała. Trening oparty jest o proste zestawy ćwiczeń z wykorzystaniem ciężaru swojego ciała. Ćwiczenia wykonywane są w długich seriach o maksymalnej dla Ciebie intensywności, oddzielone krótkimi przerwami. Zajęcia warte wdrożenia do własnego grafiku treningowe zarówno dla osób chcących jedynie poprawić wygląd ciała jak i sportowców. Przyjdź i poznaj granice swojej wytrzymałości!

Co muszę zabrać ze sobą? 

  • Wygodny strój treningowy.
  • Obuwie sportowe.
  • Butelkę wody i ręcznik.

Kiedy zauważę rezultaty? 

Już po kilku treningach odczujesz wyraźną poprawę siły i wytrzymałości. Intensywność zajęć daje szanse szybkich efektów w wyglądzie ciała.

Jak wygląda sesja EBT?

Zapoznanie z zasadami treningu na początku zajęć. Rozgrzewka 10-15 minut. Część główna 30-40 minut, składa się z obwodów ćwiczebnych . Na koniec wykonujemy wyrównanie oddechu i rozciąganie. Poziom dostosowywany jest do grupy.

Co EBT może zrobić dla mnie?

  1. Pod wpływem ćwiczeń mięśnie brzucha są bardziej widoczne;
  2. Zwiększenie mocy i siły mięśni;
  3. Zwiększenie wytrzymałości, poprawa kondycji- przekłada się to na życie codzienne oraz na inne uprawiane sporty
  4. Poprawa postawy;
  5. Nauka kontroli własnego ciała
  6. Większa motywacja do treningu.

W jaki sposób mogę bezpiecznie trenować EBT?

Twój instruktor jest zawsze na miejscu, aby pomóc w bezpiecznym przeprowadzeniu treningu.

Pamiętaj, że

  • Fundamentem wszystkich ćwiczeń jest wyprostowana postawa.
  • Skoncentruj się na tym, aby od samego początku nauczyć się prawidłowej techniki.
  • Nieustannie poprawiaj i udoskonalaj swoją technikę.
  • Wykonuj ćwiczenia w kontrolowany sposób - raczej w sposób łagodny zamiast zbyt gwałtowny, dostosowany do swojego maksymalnego tempa
  • Skoncentruj się na pracujących mięśniach
  • Wsłuchaj się w swoje ciało - ono Ci powie, jeżeli coś będzie nie tak jak powinno.

NAJWAZNIEJSZE jest to, że ćwiczenia są wykonywane w tempie. PAMIĘTAJ, że każdy z nas ma je inne. To ma być Twoje szybkie tempo a nie osoby obok lub instruktora. To może być dla Ciebie jedynie motywacja do działania. Najważniejsze aby ćwiczenie były wykonywane poprawnie technicznie czego nauczysz na zajęciach.

Lekkie bóle mięśniowe, czyli tzw. zakwasy, są sprawą naturalną po rozpoczęciu aktywności fiycznej. Lecz jeśli odczuwasz bóle tylko w jednej części ciała lub w stawach - poradź się instruktora. Jeżeli ból będzie się utrzymywał - zasięgnij porady lekarza lub fizjoterapeuty.