Użytkowanie tej strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

Brzuchy

Brzuchy

Brzuchy

Terminy zajęć:

poniedziałek
09:00 18:30 19:30 20:30
wtorek
09:00 18:30 19:30 20:30
środa
09:00 18:30 19:30 20:30
czwartek
09:00 18:30 19:30 20:30
piątek
09:00 18:30 19:30 20:30
sobota
09:00 12:00

Intensywne zajęcia oparte o najskuteczniejsze ćwiczenia i metody wzmacniania mięśni brzucha. Niezbędny punkt programu dla każdej osoby pragnącej wypracować „kratkę” na brzuchu.

Grupowa forma prowadzenia zajęć i szeroki wachlarz stosowanych ćwiczeń  są doskonałą metodą motywowania do bardzo intensywnego wysiłku.



 

Co muszę zabrać ze sobą? 

  • Wygodny strój treningowy.
  • Obuwie sportowe.
  • Butelkę wody i ręcznik.

Kiedy zauważę rezultaty? 

Już po kilku treningach odczujesz wyraźną poprawę siły i napięcia mięśni brzucha. Największe efekty Brzuchów zauważysz po czterech tygodniach regularnego uczęszczania na sesje treningowe.

Jak wygląda sesja BRZUCHÓW?

W trakcie 15 minutowej sesji trener przedstawia i opisuje technikę wykonania ćwiczeń mięśni brzucha. Prowadzący pilnuje właściwego tempa wykonywania poszczególnych powtórzeń i motywuje grupę do dużego wysiłku.

Jak często należy trenować? 

Najskuteczniejszym sposobem pracy nad mięśniami brzucha jest włączanie Brzuchów do każdej jednostki treningowej.

Co BRZUCHY mogą zrobić dla mnie?

  1. Pod wpływem ćwiczeń mięśnie brzucha są bardziej widoczne;
  2. Zwiększenie siły mięśni brzucha;
  3. Poprawa postawy;
  4. Przerwanie rutyny w ćwiczeniach mięśni brzucha;
  5. Większa motywacja do treningu.

W jaki sposób mogę bezpiecznie trenować BRZUCHY?

Twój instruktor jest zawsze na miejscu, aby pomóc w bezpiecznym przeprowadzeniu treningu.

Pamiętaj, że:

  • Fundamentem wszystkich ćwiczeń jest wyprostowana postawa.
  • Skoncentruj się na tym, aby od samego początku nauczyć się prawidłowej techniki.
  • Nieustannie poprawiaj i udoskonalaj swoją technikę.
  • Wykonuj ćwiczenia w kontrolowany sposób - raczej w sposób łagodny zamiast zbyt gwałtowny.
  • Skoncentruj się na pracujących mięśniach, a pozostałe ustabilizuj.
  • Wsłuchaj się w swoje ciało - ono Ci powie, jeżeli coś będzie nie tak jak powinno.

Lekkie bóle mięśniowe, czyli tzw. zakwasy, są sprawą naturalną po rozpoczęciu. Lecz jeśli odczuwasz bóle tylko w jednej części ciała lub w stawach - poradź się instruktora. Jeżeli ból będzie się utrzymywał - zasięgnij porady lekarza lub fizjoterapeuty.