Użytkowanie tej strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

Absolutnie Boski Trening

Absolutnie Boski Trening

Absolutnie Boski Trening

Terminy zajęć:

piątek
11:00

Absolutnie Boski Trening - zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie dolnych partii ciała. Zaczynają się od 15 minutowej rozgrzewki w formie prostej choreografii, a kończą "brzuszkami" i stretchingiem. Doskonale przygotowują do sezonu zarówno narciarskiego zimą, jak i do jazdy na rolkach latem.

Jak często należy trenować?

Aby podczas zajęć wzmacniających ABT osiągnąć pożądane rezultaty, trenuj w dość często, w swoich możliwości czasowych. Pożądana ilość zajęć to dwie godziny w tygodniu, zamiennie z inną formą zajęć fitness.

Co ABT może zrobić dla mnie?

  • regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda
  • wzmacniają mięśnie całego ciała
  • przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej
  • poprawiają kondycję fizyczną
  • poprawiają koordynację ruchową

W jaki sposób mogę bezpiecznie trenować ABT?

Twój instruktor jest zawsze na miejscu, aby pomóc w bezpiecznym przeprowadzeniu treningu. 

Pamiętaj, że:

  • fundamentem wszystkich ćwiczeń jest wyprostowana postawa.
  • skoncentruj się na tym, aby od samego początku nauczyć się prawidłowej techniki.
  • nieustannie poprawiaj i udoskonalaj swoją technikę.
  • zacznij od mniejszych ciężarów - stopniowo, po sześciu tygodniach podwyższaj je.
  • wykonuj ćwiczenia w kontrolowany sposób - raczej w sposób łagodny zamiast zbyt gwałtowny.
  • skoncentruj się na pracujących mięśniach, a pozostałe ustabilizuj.
  •  wsłuchaj się w swoje ciało - ono Ci powie, jeżeli coś będzie nie tak jak powinno.

Lekkie bóle mięśniowe, czyli tzw. zakwasy, są sprawą naturalną po rozpoczęciu. Lecz jeśli odczuwasz bóle tylko w jednej części ciała lub w stawach - poradź się instruktora. Jeżeli ból będzie się utrzymywał - zasięgnij porady lekarza lub fizjoterapeuty.

PRZEBIEG ZAJĘĆ

Zaczynamy solidną 15minutową rozgrzewką, która pozwoli rozgrzać nasze mięsnie i stawy do intensywnej pracy następnie przechodzimy do czterech intensywnych rund po 4min każda, co daje nam 16minutową tabatę zakańczamy paroma ćwiczeniami pozwalającymi uregulować nasz oddech, uspokoić tętno i przechodzimy do 15minutowego rozciągania całego ciała.