Użytkowanie tej strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

Fight Club

Fight Club

Fight Club

Terminy zajęć:

poniedziałek
20:00
środa
20:00

Intensywne zajęcia rozwijające sprawność ogólna i motorykę. Kształtowanie technik z zakresu Kickboxingu oraz boksu. Doskonała aktywność ruchowa również do utraty tkanki tłuszczowej.

Są to intensywne zajęcia rozwijające sprawność ogólną i motorykę, które mają na celu podniesienie zdolności psychofizycznych uczestników. Technika boksu cechuje się powiązaniami pomiędzy każdym kolejnym ruchem, w którym jeden wypływa z drugiego i jest jego naturalną kontynuacją. 

To świetny sposób na spędzanie wolnego czasu, zwłaszcza, że rozwija zarówno ciało, jak i umysł.

Co muszę zabrać ze sobą? 

  • Wygodny strój treningowy.
  • Obuwie sportowe.
  • Butelkę wody i ręcznik.
  • Rękawice (udostępniamy w klubie).

Kiedy zauważę rezultaty?

Najtrudniejsze są pierwsze treningi, które uczą prawidłowej techniki, postawy, wyprowadzania ciosów i podstaw poruszania się. Po każdym z nich wyjdziesz z poczuciem, że nauczyłeś się kolejnej rzeczy przybliżającej Cię do celu.

Pamiętajmy jednak, że boks to tak naprawdę nieustanne przełamywanie barier. 

Jak wygląda sesja FIGHT CLUB?

  1. Rozgrzewka- rozgrzanie mięśni, przygotowanie organizmu do wysiłku.
  2. Część główna- Opanowanie techniki kontrowania ciosów, zawsze łączonych z którymś sposobem obrony.
  3. Wyciszenie, ćwiczenia relaksacyjne.

Jak często należy trenować?

Powinno się trenować przynajmniej dwa razy w tygodniu. 

Co FIGHT CLUB może zrobić dla mnie?

  • kształtuje Twoją sprawność fizyczną i wytrzymałość,
  • zwiększa siłę i szybkość,
  • poprawia koordynację ruchową,
  • zwiększa pewność i wiarę w siebie,
  • rozwija zwinność (zręczność i gibkość)

W jaki sposób mogę bezpiecznie trenować FIGHT CLUB?

Twój instruktor jest zawsze na miejscu, aby pomóc w bezpiecznym przeprowadzeniu treningu.

Pamiętaj, że:

  • Fundamentem wszystkich ćwiczeń jest wyprostowana postawa.
  • Skoncentruj się na tym, aby od samego początku nauczyć się prawidłowej techniki.
  • Nieustannie poprawiaj i udoskonalaj swoją technikę.
  • Wsłuchaj się w swoje ciało - ono Ci powie, jeżeli coś będzie nie tak jak powinno.

Lekkie bóle mięśniowe, czyli tzw. zakwasy, są sprawą naturalną po rozpoczęciu. Lecz jeśli odczuwasz bóle tylko w jednej części ciała lub w stawach - poradź się instruktora. Jeżeli ból będzie się utrzymywał - zasięgnij porady lekarza lub fizjoterapeuty.