Użytkowanie tej strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

Cycling

Cycling

Cycling

Terminy zajęć:

poniedziałek
19:00
środa
06:30 19:00
sobota
09:30

Zajęcia trwają godzinę . Prowadzone są przez profesjonalnie przeszkolonych trenerów, którzy pilnują Twojej techniki oraz dbają o atrakcyjność zajęć. Jest to wysiłek typu aerobowego. Do 40% obciążenia. 

Charakterystyczne dla tej sesji treningowej jest utrzymanie wygodnego tempa przez dłuższy czas. Ma to związek z zachodzącymi w tym czasie reakcjami spalania, które odbywają się w warunkach dostatecznego dostarczania tlenu do mięśni. U osób początkujących lekcja powinna odbywać się w większości na siedząco. 


Co muszę zabrać ze sobą?

  • butelka wody
  • ręcznik

Kiedy zauważę rezultaty?

Rezultaty widoczne są już po miesiącu regularnego ćwiczenia. W połączeniu z siłownią zajęcia te dają bardzo szybki efekt. Poprawia się ogólna motoryka ciała, wytrzymałość mięśni na długotrwały wysiłek oraz siła mięśni.

Jak wygląda sesja Cycling?

Trening rozpoczyna się od 10- 15 - minutowej rozgrzewki, która ma za zadanie przygotować poszczególne układy organizmu do wysiłku.

Następnie przechodzimy do części głównej zajęć. Prowadzone są one na niskim tętnie, nie przekraczającym progu 65-75 % naszego maksymalnego tętna.

W końcowej fazie treningu przchodzimy do cool down i stretchingu. Trwają one około 10 minut. Mają za zadanie wyciszyć organizm.

Co Cycling może zrobić dla mnie?

  1. Spalanie tkanki tłuszczowej
  2. Lepsze samopoczucie
  3. Zwiększenie siły mięśniowej
  4. Zwiększenie wydolności