Użytkowanie tej strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności.

FAQ- COVID-19

Okres odgórnego zamknięcia Klubów

Dodatkowe informacje i odpowiedzi na pytania:

 

1) Kiedy, gdzie i w jaki sposób powinienem zgłosić z której opcji benefitów chcę skorzystać?

Jeśli będziesz chciał skorzystać z opcji „bezpłatne wakacje w Klubie” – zgłoś to w recepcji Klubu nie później niż na  7 dni przed chęcią skorzystania tej oferty. Recepcja poprosi Cię o wypełnienie krótkiego formularza potwierdzającego Twój wybór a następnie wprowadzimy dwa tygodnie bez opłat na Twoim profilu Klubowicza.

Pamiętaj że z opcja „bezpłatne wakacje w Klubie”  będzie możliwa do wykorzystania po dwóch pełnych miesiącach kalendarzowych od ponownego otwarcia Klubów.

Jeśli będziesz chciał skorzystać z opcji „Jednomiesięczny darmowy Karnet Open dla bliskiej osoby” – przyjdź do Klubu ze wskazaną przez siebie osobą , zgłoś w recepcji chęć skorzystania z tej opcji. Recepcja poprosi Ciebie o wypełnienie krótkiego formularza potwierdzającego Twój wybór, a osobę towarzyszącą o wypełnienie formularza członkowskiego.

2) W jaki sposób mogę skorzystać z wydłużenia karnetu o czas zamknięcia Klubu jeśli mam karnet na czas nieokreślony?

Jeśli masz karnet na czas nieokreślony, możesz odebrać ten okres w którym Kluby były zamknięte w dowolnym terminie w analogicznym kwartale do tego w którym rozpocząłeś swoje członkostwo w Klubie.

To oznacza, że:

a) jeśli rozpocząłeś członkostwo w I kwartale (dowolnego roku) możesz odebrać okres zamknięcia Klubu w I kwartale 2021.

b) jeśli rozpocząłeś członkostwo w II kwartale (dowolnego roku) możesz odebrać okres zamknięcia Klubu w II kwartale roku 2020 lub II kwartale roku 2021.

c) jeśli rozpocząłeś członkostwo w III kwartale (dowolnego roku) możesz odebrać okres zamknięcia Klubu w III kwartale roku 2020 lub III kwartale roku 2021.

d) jeśli rozpocząłeś członkostwo w IV kwartale (dowolnego roku) możesz odebrać okres zamknięcia Klubu w IV kwartale roku 2020 lub IV kwartale roku 2021.

Zgłoś w recepcji (nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem okresu odbioru) chęć odbioru przysługujących Ci dni za okres zamknięcia Klubu . Recepcja poprosi Cię o wypełnienie krótkiego formularza potwierdzającego Twój wybór. Wskaż dokładny zakres dat w którym chcesz odebrać przysługujące Ci dni odbioru w obrębie kwartału w którym przysługuje Ci odbiór.

Wprowadzimy okres odbioru na Twoim profilu klubowicza. Za okres ten nie będziesz ponosił żadnych opłat.

3) Czy mój aktywny karnet przedłuży się automatycznie po ponownym otwarciu Klubów?

Tak, zaraz po ponownym otwarciu Klubów, Twój karnet zostanie  przedłużony o okres w którym Kluby nie funkcjonowały. Zachowamy teraz comiesięczną ciągłość opłat – zgodnie ze standardowym harmonogramem a okres o który wydłużymy Twój karnet będzie okresem zwolnionym z opłat.

Będziemy bardzo wdzięczni za nie zawieszanie karnetów. To bardzo pomoże nam w utrzymaniu Klubów.

4) Co w przypadku jeśli zgłosiłem zawieszenie karnetu w terminie 14.03.2020-28.03.2020? Czy takie zawieszenie zostało wprowadzone na moim profilu?

Jeśli dokonałeś zgłoszenia na adres e-mail: opiekun.janki@gravitan.pl (dla Klubowiczów z Klubu Gravitan Janki), lub opiekun.targowek@gravitan.pl  (dla Klubowiczów z Klubu Gravitan Targówek) to uznamy także takie zawieszenie i wprowadzimy je do systemu.

Mimo iż mamy obecnie utrudnione działania oraz zmniejszone moce przerobowe, to zrobimy wszystko co w naszej mocy aby wyfiltrować te zgłoszenia i wprowadzić  je do systemu, ale uprzejmie prosimy o wyrozumiałość, nie mamy pewności  czy wszystkie do nas dotarły. Dlatego  jeśli macie taką możliwość, dla pewności, uprzejmie prosimy wysłać takie zgłoszenie raz jeszcze.

 Jeśli skorzystałeś z jakiejkolwiek innej drogi zgłoszenia, uprzejmie prosimy o ponowne zgłoszenie i wysłanie maila na jeden z powyższych adresów. Tylko w taki sposób można obecnie zgłosić chęć zawieszenia karnetu.

5) Co w przypadku gdy zgłosiłem chęć zawieszenia, ale zmieniłem zdanie i chcę skorzystać z benefitów?

Jeśli zgłosiłeś wcześniej chęć zamrożenia a teraz zdecydowałbyś się cofnąć swoją decyzję i tym samym skorzystać z wydłużenia karnetu i  benefitów z pkt. 1, możesz to zrobić wysyłając maila ze swoją decyzją na jeden z powyższych adresów e-mail do dnia: 31.03.2020.

6) Czy jeśli zdecyduję się na zawieszenie karnetu na czas odgórnego zamknięcia Klubów to poniosę jakąś opłatę za zawieszenie:

Nie, zawieszenie na ten okres będzie bezpłatne.